Четверг, 16.05.2024, 11:42
Главная | Регистрация | Вход
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Архив - только для чтения
Форум » №4 » Архів » для особо одарённых!))
для особо одарённых!))
ВовчикДата: Четверг, 24.12.2009, 15:01 | Сообщение # 1
Группа: Администраторы
Сообщений: 419
Статус: Отсутствует
Статус ICQ
2. Вимоги на звання третього розряду

2.1. Орієнтовний вік:11-13 років.

2.2. Вимоги:
2.2.1. Новачок повинен розуміти та розмовляти українською мовою.
2.2.2. Рішення про допуск новачка до складання Третього розряду виносить начальник загону.

2.3. Розділ релігії. Скаут повинен:
2.3.1. Вміти поводити себе під час молитви та розуміти значення основних молитов. Вміти пояснити зміст молитви «Отче наш»
2.3.2. Розповісти про свято Різдва Христового та Воскресіння (Великдень), та про українські традиції пов’язані з цими святами.
2.3.3. Знати 10 заповідей.
2.3.4. Знати 4 євангелістів.
2.3.5. Розповісти три будь які притчі або чудеса з Євангелія
2.3.6.Розповісти про Св.Георгія Побідоносця- небесного покровителя всіх скаутів; Андрія Первозванного – покровителя Православних скаутів України; покровителя свого загону, святителя Миколая Мирлікійського – покровителя всіх мандрівників.

2.4. Розділ історії скаутингу. Скаут повинен:
2.4.1. Знати, хто такі скаути та вміти розповісти про заснування скаутського руху, про Роберта Баден-Пауела.
2.4.2. Знати стисло історію заснування українського скаутингу, організації «Пласт», історію заснування нашої організації.
2.4.3. Знати основні моменти розвитку російського скаутингу та роль у ньому Олега Івановича Пантюхова.
2.4.4. Знати скаутські закони, гімн, гасло «Будь готовий» та вміти пояснити їх значення.
2.4.5. Знати основну символіку: прапор, лілію, салют, галстук, скаутське привітання.
2.4.6. Вміти описати форму ПСУ та розрізняти відзнаки: розряди, нагороди, звання.
2.4.7. Знати про патруль, загін та вміти пояснити загальну схему організації.

2.5. Розділ краєзнавства.
2.5.1. Історія
2.5.1.1 Знати наступні періоди:
- Аскольд і Дір (розказати про похід на Константинополь та їх хрещення)
- 945 – 962 – Князювання Ольги, дружини Ігоря (княгині, яка першою офіційно прийняла християнство)
- 978- 1015 – Прихід до влади, князювання Володимира Великого
- 988 – Хрещення Русі
- 1019 – 1054 Князювання Ярослава Мудрого, його здобутки.
- 1187 – в літописі вперше згадується назва „Україна” Розказати про походження слова „Україна”
- 1199 – Утворення Галицько- Волинського князівства, його значення для існування і збереження руської державності.
- 1240 – зруйнування Києва татаро-монголами, фактичне припинення існування Київської Русі . Українці чи русини, русини чи московини?
- 1238 – 1264 Правління Данила Галицького, прийняття ним католицтва.
- „Оксамитове захоплення” Галицько – волинських земель.
2.5.1.2. Знати український національний прапор, герб України та вміти пояснити їх значення, знати гімн України.
2.5.2. Географія:
2.5.2.1. Показати на карті кордони України (назвати площу, кількість жителів)
2.5.1.3. Міста: всі обласні центри та показати їх на карті
2.5.2.4. Річки: Дніпро, Десна, Дністер.
2.5.2.5. Гори: Карпати, Крим.
2.5.2.6. Моря: Чорне, Азовське.
2.5.3. Екологія
2.5.3.1. Вміти утилізувати сміття в умовах походу, табору та міста.
2.5.3.2. Знати шляхи виходу з екологічної кризи кожною окремою людиною:
- заощаджувати електроенергію, воду.
- скоротити використання пластикових виробів
- сортувати сміття
- зберігати чистоту в умовах міста

2.6. Розділ практики. Скаут повинен здобути наступний досвід та знання:
2.6.1. Стрій. Знати основи строю та як виконувати команди, що подають голосом або свистком.
2.6.2. Орієнтування. Вміти орієнтувати карту за компасом та місцевістю. Знати основні умовні позначення на карті (рельєф, річки, дороги, будівлі, рослинність). Знати, що таке масштаб та вміти визначити його на карті.
2.6.3. Перебування в природі. Провести в будь-якому скаутському таборі не менше ніж 4 доби. Знати правила поведінки в таборі та поході, що стосуються харчування, води, гігієни, руху, відпочинку та ночівлі, безпеки.
Вміти пакувати рюкзак, підібрати речі та взуття для походу. Вміти ставити (за 10хв), збирати, зберігати палатку та вміти підібрати місце для її розкладання.
2.6.4. Вогнища. Вміти вибрати місце для вогню. Знати мінімум два види вогнища. Вміти розпалити вогнище та знати правила безпеки і прибирання.
2.6.5. Інструменти. Вміти поводитись з ножем, голкою (пришити ґудзик, зашити що-небудь), сокирою, пилою, лопатою і т.п. Знати де і як зберігати. Правила безпеки пов’язані з їх використанням.
2.6.6. Вузли. Знати та вміти використовувати вузли: прямий, булінь, вісімку, прусік, грепвайн.
2.6.7. Медицина. Вміти надати допомогу у випадках: опіках, порізах, укусах. Вміти робити прості перев’язки бинтом або підручними матеріалами. Вміти зупинити кровотечу.
2.6.8 Звязок. Знати основні сигнали допомоги та способи їх передачі ліхтарем, димом та вогнищем (SOS).
2.6.9. Розвиток пам’яті. В грі Кіма запам’ятати не менше 15 предметів з 24, при хвилинному спостереженні.
2.6.10. Виживання. Вміти збудувати літнє укриття з підручного матеріалу. Знати види «підножного» корму.

3. Вимоги на звання другого розряду

3.1. Приблизний вік: 12 - 15 років.

3.2. Вимоги:
3.2.1. Скаут повинен грамотно читати, писати та говорити українською мовою.
3.2.2. Термін перебування в Третьому розряді – за згодою начальника загону (мінімум 1 рік)

3.3. Розділ релігії. Скаут повинен:
3.3.1.Вміти вести себе під час молитви та розуміти її значення. Вміти пояснити зміст молитов зі скаутського правила.
3.3.2. Знати слова та вміти співати Символ Віри.
3.3.3. Знати та вміти розповісти про дванадесяті свята.
3.3.4. Вміти описати складові будови храму.
3.3.5. Вміти пояснити основну суть та порядок літургії.
3.3.6. Знати життя свого святого.

3.4. Розділ історії скаутингу. Скаут повинен:
3.4.1. Знати стислу історію скаутингу та вміти розповісти про український скаутинг, його заснування, розвиток скаутингу в Росії (в тому числі історію створення піонерської організації) та зарубіжних країнах. Знати про основні існуючі в Україні паралельні організації та про відродження скаутингу в Україні ( назвати найбільші діючі скаутські організації)
3.4.2. Вміти розповісти про всесвітнє братство скаутів (ВСО).
3.4.3. Розповісти про сенс патруля та роботи в патрулі.
3.4.4. Знати стислий зміст книги «Скаутинг для хлопчиків» Баден Пауела.

3.5. Розділ краєзнавства.
3.5.1. Історія.
3.5.1.1. Знати наступні періоди:
- 1570 – заснування першої Запорізької Січі на острові Томаківка (Томаківська) Чому виникла Запорізька січ, що цьому сприяло, які обставини. Устрій січі (територіальний, адміністративний, правила на січі).
- 1648 -.... Національно-визвольна війна під проводом Богдана Хмельницького. Причини війни, значення її для українського народу, її наслідки.
- 1654 – „Березневі статті ” Причини, передумови, наслідки укладання.
- 1663 – Чорна рада в Ніжині. Розкол України на правобережну і лівобережну.
- 1686 – перехід Київської митрополії під владу московського патріарха. „Вічний мир” між Росією та Польщею. Хто був Петро Могила.
- 1704 – Об’єднання Мазепою Лівобережної, та частини Правобережної України.
- 1708 – Союз Мазепи з Королем Швеції Карлом 12 у боротьбі проти Росії.
- 1709 – Зруйнування Чортомлицької Січі російськими військами. Перемога Росії над Шведами.
- 1710 – Конституція Пилипа Орлика, її значення.
- 1775 – Зруйнування Запорізької січі, остаточна ліквідація козацтва.
- 1783 – Закріпачення українських селян царським самодержавством.
- 1848 – Скасування панщини в Західній Україні.
- 1861 – Скасування кріпацтва в Російській імперії.
- 1863 – Валуєвський циркуляр.
- 1876 – Емський указ.
3.5.2. Географія
3.5.2.1. Скаут повинен показати на карті кордони України та держави з якими вона межує.
3.5.2.2. Кліматичні пояси України.
3.5.2.3. Моря: Чорне, Азовське.
3.5.2.4. Озера: Синевір, Шацькі озера.
3.5.2.5. Ріки: 5 найважливіших річок України.
3.5.3.6. Гори: Крим, Карпати.
3.5.3.7. Розповісти про три найбільші Національні парки та заповідники України.
3.5.2.8. Розповісти про рослинний та тваринний світ України.
3.5.3. Культура
3.5.3.1. Підготувати доповіді та презентувати їх своєму патрулю, про трьох визначних представниках української культури ( письменників, композиторів, художників) за вибором.
3.5.4. Екологія
3.5.4.1. Знати основні глобальні екологічні проблеми, шляхи їх вирішення.
3.5.4.2. Розповісти про глобальне потепління.
3.5.4.3. Знати основні закони, по яким існує екосистема.
3.5.4.4. Поводити себе, як свідомий екологічно-грамотний громадянин.

3.6. Розділ практики. Скаут повинен здобути наступний досвід та знання:
3.6.1. Орієнтування. Вміти читати карту, орієнтуватися по ній.
Вміти визначати приблизну відстань та час для її подолання. Знати довжину свого шагу, довжину руки. Знати, що таке січення на карті. Вміти орієнтуватися по Сонцю.
3.6.2. Перебування в природі. Провести в таборі не менше за 10 діб. Пройти в походах не менше за 100 кілометрів. Знати прикмети погоди своєї місцевості. Вміти вибрати місце для ночівлі. Вміти зрубати сухе дерево.
3.6.3. Кухарство. Вміти скласти список продуктів та меню для патруля на 4 доби.
Вміти самостійно приготувати по одній страві на перше та друге в умовах табору.
Знати, як зберігати продукти.
3.6.4. Вузли. Знати та застосовувати вузли: штик, прямий, брамшкотовий, вісімку, серединний провідник, булінь, стрімя. Знати, як скріплювати деревини та закріплювати кінці мотузки. Знати різні види мотузок, вміти зберігати їх та бухтувати, знати максимальну потужність. Знати правила експлуатації.
3.6.5. Вогнища. Вміти розводити не менше ніж три види вогнищ в різних погодних умовах. Вміти просушити дрова.
3.6.6. Медицина. Вміти надати швидку допомогу при забиттях, натертих травмах, мозолях, розтягненні зв’язок, порізах, саднах, укусах комах та змій, опіках, кровотечі з носа, зомліннях, скабках та забрудненні ока. Бути знайомим з системою кровообігу та знати правила зупинки кровотечі. Скласти собі особисту аптечку. Знати засоби дезінфекції ран. Вміти показати, як переносити пораненого та вміти зробити прості ноші. Вміти перев’язувати бинтом та іншими підручними засобами: кисть руки, ступню, лікоть та коліно.
3.6.7. Зв’язок. Вміти подавати сигнали при надзвичайній ситуації азбукою Морзе, семафором, димом.
3.6.8. Розвиток пам’яті. В грі Кіма запам’ятати мінімум 18 предметів з 24-х, при хвилинному спостереженні.
3.6.9. Виживання. Знати рослини і тварини своєї місцевості, знати правила безпечної поведінки з ними. Вміти збудувати особисте укриття (провести в ньому ніч). Знати отруйні та їстівні рослини і гриби. Знати основи маскування. Вміти добувати та фільтрувати воду.

4. Вимоги на звання першого розряду

4.1. Орієнтовний вік: 14 - 17 років.

4.2. Перебування в другому розряді не менше за один рік.

4.3. Вимоги::
4.3.1. Скаут повинен активно працювати рік після складання на Другий розряд .
4.3.2. Отримати рекомендацію начальника загону та згоду керівника організації.

4.4. Розділ релігії. Скаут повинен:
4.4.1. Знати загальний зміст Євангелія від Марка, Матвія, Луки та Іоанна, вміти стисло розповісти про Євангелістів.
4.4.2. Розповісти про земне життя Спасителя та дванадесяті свята, страсті Господні та Святе Воскресіння.
4.4.3. Розповісти про покликання Апостолів та знати їх імена. Мати загальне уявлення про Діяння Апостолів( міста їх проповідей).
4.4.4. Знати церковну ієрархію.
4.4.5. Мати уявлення про денне, недільне та річне коло богослужіння.
4.4.6. Знати про Св. Стефана – першого Христового мученика.

4.5. Розділ історії скаутингу. Скаут повинен:
4.5.1. Написати дві якісні статті на скаутську тему або підготувати презентацію про скаутинг та провести її нескаутам (наприклад, однокласникам)
4.5.2. Знати структуру загону, організації, імена та посади керівників.

4.6. Розділ краєзнавства.
4.6.1. Історія. Скаут повинен:
- Знати загальну хронологію української історії, включаючи історію СССР.
- 1907 рік 3 червня — царський указ про розпуск II Державної думи. Державний переворот, що фіксував поразку революції 1905—1907 pp.
- 1908 — утворення «Товариства українських поступовців» (ТУП).
- 1914, серпень — створення в Львові Головної української ради; — заснування "Союзу визволення України (СВУ).
- 1914 — створення в складі австро-угорської армії українського добровольчого Легіону січових стрільців (УСС)
- 1917, 27 лютого — перемога Лютневої демократичної революції. Повалення самодержавства в Росії.
- 1917, 4 березня — утворення Центральної Ради.
- 1917, 23 червня — І Універсал Центральної Ради.
- 1917, 3 липня — II Універсал Центральної Ради.
- 1917, липень — збройний виступ полуботківців.
- 1917, серпень — тимчасова інструкція Генеральному секретаріатові Тимчасового уряду, яка суттєво обмежувала права України.
- 1917, листопад — III Універсал Центральної Ради. Проголошення Української Народної Республіки (УНР).
- 1917, 3 грудня — маніфест РНК до українського народу з ультимативними вимогами до Центральної Ради.
- 1917,12 грудня — проголошення радянської влади в Україні на Всеукраїнському з'їзді Рад у Харкові.
- 1917, 5 грудня — початок наступу радянських військ на Київ.
- 1918,11 січня — IV Універсал Центральної Ради.
- 1918, 26 січня — підписання мирного договору між УНР і Німеччиною та її союзниками, вступ до Києва радянських військ на чолі з М. Муравйовим.
- 1918,18 лютого — початок наступу німецьких військ на територію України.
- 1918, 29 квітня — ухвалення Центральною Радою Конституції УНР; проголошення на Всеукраїнському хліборобському з'їзді П. Скоропадського гетьманом України. Здійснення державного перевороту і перехід усієї повноти влади в Україні до рук гетьмана.
- 1918, листопад — проголошення Західноукраїнської Народної Республіки (ЗУНР); утворення Директорії.
- 1918,14 грудня — вступ до Києва збройних формувань Директорії. Зречення гетьманом П. Скоропадським влади.
- 1919, 22 січня — Акт злуки УНР і ЗУНР.
- 1919, 6 січня — проголошення Української Соціалістичної Радянської Республіки (УСРР) декретом Тимчасового робітничо-селянського Уряду України.
- 1919, 10 березня — прийняття III Всеукраїнським з'їздом рад (Харків) першої Конституції УСРР. Юридичне оформлення радянської державності в Україні.
- 1919, липень — окупація Криму та майже всього Лівобережжя, за винятком Чернігівщини, військами Денікіна.
- 1919,3 грудня — затвердження VIII Всеросійською конференцією РКП(б) резолюції ЦК РКП(б) «Про радянську владу на Україні».
- 1919.11 грудня — створення Всеукраїнського революційного комітету на чолі з Г.
Петровським.
- 1919,16 грудня — вступ збройних формувань Червоної армії до Києва.
- Грудень 1919 – падіння влади Скоропадського
- 22 січня 1919 – акт злуки УНР і ЗУНР

- 1920, листопад — остаточний розгром армії Врангеля в Криму. Ліквідація Південного фронту.
- 1921, березень — запровадження нової економічної політики (неп).
- 1921—1923 — голод в Україні.
- 1922, 30 грудня — затвердження декларації про утворення СРСР 1925, грудень — проголошення курсу на індустріалізацію.
- «Розстріляне відродження»
- Антирелігійна кампанія у 20-ті 30-ті роки, масове винищення церков Громадянська війна в Україні (Які воювали сили, яка була мета у кожної з них) «Червоний терор» «Білий терор» 1
- 1929, січень — створення у Відні Організації Українських Націоналістів (ОУН).
- 1929 — перехід до політики суцільної колективізації, «розкулачування», знищення господарств та господарів в Україні
- 1932—1933 — Голодомор в Україні.
- 23 серпня 1939— підписання пакту Молотова - Ріббентроппа
- 1939,1 вересня — початок Другої світової війни.
- 22 червня 1941 – напад Німеччини на СРСР (передумови, перебіг)
- 7 липня – 16 вересня 1941 – оборона Києва
- 17 липня 1942 – 2 лютого 1943 – Сталінградська битва – корінний перелом в війні
- 6 листопада 1943 – визволення Києва
- Що таке «Східний вал»
- 1945,9 травня — Капітуляція Німеччини.
- 1947, квітень — операція «Вісла» — депортація українського населення Холмщини та Лемківщини до Західної Польщі.
- 1953 — помер Й. Сталін.
- Політика Хрущова щодо Церкви
- 1954.19 лютого — Рішення Верховної Ради СРСР про передачу Криму до складу УРСР
- 1956 — XX з'їзд КПРС. Доповідь М. Хрущова «Про культ особи і його наслідки».
Початок розвінчання культу особи Сталіна
«Відлига». Політика Хрущова у сільському господарстві
- 1985, квітень — проголошення на Пленумі ЦК КПРС курсу на перебудову.
- 1986, 26 квітня — аварія на Чорнобильській АЕС.
- 1990, 16 липня — ухвала Верховною Радою УРСР Декларації про державний суверенітет України.
- 1991, серпень — спроба державного перевороту в СРСР.
- 1991, 24 серпня — проголошення Верховною Радою України Акта про державну незалежність України.
- 1991, 1 грудня — проведення референдуму про незалежність України. Обрання Президентом України Л. Кравчука.
- 1996, 28 червня — прийняття Верховною Радою Конституції України.

4.6.2. Мати уявлення про економічну географію: природні корисні копалини, промисловість та сільське господарство України.
4.6.3. Знати основні етнічні групи України, про їх звичаї та культурні цінності. Зробити презентацію своєму патрулю про одну з цих груп.
4.6.4. Вибрати одного представника Української науки, живопису, літератури, музики та одного церковного діяча і зробити 5 презентацій про їх діяльність для свого патруля.
4.6.5. Розробити та провести екологічну акцію, з залученням сторонніх.

4.7. Розділ практики. Скаут повинен здобути наступний досвід та знання:
4.7.1. Орієнтування. Вміти поводитись з картою, читати карту та орієнтуватися по ній.
Вміти визначати приблизну відстань та час для її подолання.
Вміти йти по компасу, орієнтуватися за годинником та іншими предметами, через незнайому місцевість. Вміти замалювати в масштабі план ділянки лісу або план табору.
4.7.2. Перебування на природі. Пробути в таборі не менше за 28 діб.
Пройти в походах не менше за 150 кілометрів.
4.7.3. Кухарство. Вміти скласти меню, купити продукти та приготувати по дві страви на перше, друге та одну на десерт, пекти скаутський хліб на вогнищі в умовах табору.
4.7.4. Вогнища. Знати правила поведінки з вогнищем. Вміти розвести не менш ніж три види багаття. Розводити вогнище в будь яких погодних умовах та на болоті.
4.7.5. Медицина. Скласти аптечку на табір, щонайменше на 5 днів. Вміти показати, як переносити пораненого, вміти зробити різні види нош. Вміти перев’язувати бинтом та підручними матеріалами стегно, ключицю. Вміти робити штучне дихання.
4.7.6. Вузли. Знати вузли 3 класу.
4.7.7. Зв’язок. Вміти встановлювати терміновий зв'язок між двома пунктами, що знаходяться на відстані ( рація або сигнали ліхтарем, димом, т.д.). Вміти передавати короткі речення на відстані, використовуючи на вибір: азбуку Морзе, «прапорцеву азбуку» .
4.7.8. Вміти організувати ігри для інших скаутів.
4.7.9. Виживання. Знати клімат своєї місцевості та ознаки зміни погоди.
Знати як простежити за твариною та по слідам визначити напрямок її руху. Знати види укриттів, вміти будувати не менше ніж три види. Вміти приготувати їжу з «підножного корма». Вміти знайти й очистити воду. Прожити в лісі без продуктів та спорядження дві доби. Вміти виживати взимку (переночувати ніч взимку, в укритті).


Не совершает ошибок только тот, кто ничего не делает.

Зачем люди ходят в горы? - Альпинисты это знают и так. Остальные
все равно не поймут.

Не обязательно видеть весь путь,просто поверь и сделай первый шаг.

 
ВовчикДата: Четверг, 24.12.2009, 15:02 | Сообщение # 2
Группа: Администраторы
Сообщений: 419
Статус: Отсутствует
Статус ICQ
Ученики Иисуса Христа просили Его научить их молиться.
Сам Господь дал нам эту молитву – поэтому она называется Господней.

“ОТЕЦ НАШ”
Первое слово – «Отец» – учит молиться с любовью и доверием к Богу, второе – “наш” указывает, что надо молиться не только за себя, но и за других, а еще лучше – всем вместе.

“КОТОРЫЙ НА НЕБЕ”
Когда мы говорим, что Бог на небесах, то под «небом» понимаем духовный, невидимый мир, а не голубой небосвод, который раскинулся над нами и который мы называем небом или облаками. Многим святым людям Господь показал это Небо – духовный мир и они рассказывали о его неописуемой красоте.

“ДА СВЯТИТСЯ ИМЯ ТВОЕ”
Господь желает, чтобы мы были источниками духовного света – тогда и другие люди будут святить имя Господа. Мы сожалеем о том, что не всегда получается нам быть настоящими христианами. Мы просим Господа научить нас жить праведно и свято и своими делами прославлять Творца.

“ДА ПРИИДЕТ ЦАРСТВИЕ ТВОЕ”
Просим не только самим исправиться, но чтобы и мир, и люди, которые нас окружают, изменились и жили по законам любви и святости. Еще мы знаем, что земной мир не вечный и когда он прекратит свое существование, наступит Царство Божие – Царство радости и любви.

“ДА БУДЕТ ВОЛЯ ТВОЯ НА ЗЕМЛЕ, КАК НА НЕБЕ”
И ангелов и людей Бог создал свободными. Мы не машины, которыми нужно управлять, а живые люди. Человек сам выбирает, как ему жить: с Богом или без Него, быть добрым или злым… На Небе радость и любовь потому, что ангелы и святые живут в мире с Богом. Они легко исполняют Его волю – это радость. А в нашем земном мире по-другому. Маленький ребенок учится ходить: вырвет руку из родительской ладони, упадет и плачет. Так и мы должны помнить: чтобы быть счастливыми нужно быть похожими на небесных жителей – послушными воле Небесного Отца.

“ХЛЕБ НАШ НАСУЩНЫЙ ДАЙ НАМ СЕГОДНЯ”
Если долго не кушать, можно стать слабым и даже заболеть. Человеку нужна пища, одежда, жилье, и Господь о нас не забывает. Мы не просим богатства, роскоши, а только самое необходимое и во всем надеемся на Бога. Помним, если нужно – у нас все будет. А что делать, чтобы не ослабеть духовно? Вкушать пищу небесную – Тело и Кровь Христовы в Таинстве Святого Причащения, насыщать душу молитвой и чтением Слова Божьего.

“И ПРОСТИ НАМ ДОЛГИ НАШИ, КАК И МЫ ПРОЩАЕМ ДОЛЖНИКАМ НАШИМ”
Долг – это когда нужно отдавать. А если отдавать нечем? Так и в духовной жизни перед Богом у нас разные грехи-долги: обиды, жадность, зависть, непослушание, лень, гордость… Грехов у нас много, а сколько добрых дел? Господь милостив к нам, только мы должны научиться прощать всё и всем: “если не будете прощать людям согрешения их, то и Отец ваш не простит вам согрешений ваших” (Матф. 6,15).

“НЕ ВВЕДИ НАС ВО ИСКУШЕНИЕ”
Искушение – это когда нас что-нибудь или кто-нибудь тянет на грех, соблазняет плохо сделать, сказать или даже подумать. Мы просим – не допустить нас до соблазна, с которым мы можем не справиться, и преодолеть искушение, если оно придет. Очень часто мы сами виноваты в искушениях и соблазнах, которые приходят от наших дурных пристрастий и злых привычек. С самого детства христианин учиться внутренней работе над собой – самовоспитанию.

“НО ИЗБАВИ НАС ОТ ЛУКАВАГО”
Лукавым и врагом рода человеческого мы называем диавола – отца лжи. Он обманщик и расставляет людям сети, чтобы поймать, причинить вред и увести их подальше от Бога. Действует он лукаво, выдает грех как что-то необходимое, как яд в красивой упаковке. Человеку, который вверяет свою жизнь Господу, диавол не может причинить вреда. Поэтому христиане боятся не лукавого, а греха, которым мы отравляем наши души и огорчаем нашего Спасителя.

“ИБО ТВОЕ ЕСТЬ ЦАРСТВО И СИЛА И СЛАВА ВО ВЕКИ”
Бог Всемогущий – все может, Всеведущий – знает прошлое, настоящее и будущее, Всеблагой – источник вечного света и любви. Эти заключительные слова свидетельствует о нашей вере в Господа и в Его несомненное торжество и победу над всяким злом.

“АМИНЬ”
Это слово означает «ИСТИНА», «ДА БУДЕТ ТАК» и выражает наше согласие и горячую веру каждому слову молитвы.


Не совершает ошибок только тот, кто ничего не делает.

Зачем люди ходят в горы? - Альпинисты это знают и так. Остальные
все равно не поймут.

Не обязательно видеть весь путь,просто поверь и сделай первый шаг.

 
Форум » №4 » Архів » для особо одарённых!))
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Православні скаути України © 2007-2024